måndag 27 december 2010

Julhelgen



Så var de tre juldagarna över för detta året. Julen i sig tycker jag inte är slut förrän efter trettonhelgen, det är då livet går in i den vanliga trallen igen.

Julafton började vi med att jag och sambon bytte våra julklappar innan han åkte iväg till jobbet ett par timmar.

Vid middagstid åkte jag till svärföräldrarna och åt julbord, spelade lite spel och tittade på Kalle Anka. Hann även med lite fika innan jag åkte vidare.

Eftersom sambon även skulle jobba på kvällen så åkte jag själv vidare till mina föräldrar för att fira lite där också.
Tomte och ett julbord till.

Klockan var över midnatt när jag kom hem nöjd och mätt och belåten med både mat, julklappar och sällskap.

Juldagen och annandagen tillbringades hemma i lugn och ro. Film och tv och godis och mat och samvaro med sambo.

Bästa julklappen var en digitalkamera som jag fick av sambon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar